Sociale Media Marketing
cursus
Sociale Media worden steeds meer gebruikt voor zakelijke doeleinden. Twitter, Facebook, Flikr, Linkedin, Youtube, Hyves, weblog en vele andere.
Maar hoe kunt u zakelijk voordeel behalen met deze media en hoe doen anderen dat?
Waar staat u op het gebied van Sociale Media Marketing en wat kunt u op Sociale Media Marketing gebied verbeteren?
Deze eendaagse cursus brengt u 'up-to-date' op Sociale Media Marketing gebied. een cursus waar u écht iets aan hebt.
|
|
Praktische
informatie |
Data
en plaatsen |
Dag |
Avond |
E-Learning |
|
|
|
Amsterdam/ Utrecht/ Rotterdam / Zoetermeer
Code: 328.621.SMB
18 september 2012
Amsterdam/ Utrecht/
Rotterdam / Zoetermeer
Code: 328.622.SMB
22 november 2012
|
|
|
|
|
|
|
 |
Opleidingsduur
1 dag
10.00 uur tot 16.00 uur
|
 |
Opleidingsduur
|
 |
Opleidingsduur
|
 |
Diploma/certificaat
U ontvangt een bewijs van deelname.
|
 |
Kosten
Cursusgeld btw vrij |
€ 395,- |
Literatuurkosten |
€ 75,- |
|
|
(exclusief de kosten van het arrangement
(Zaal, koffie, thee, lunch, fris)
|
€ 48,-
per dag |
|
|
|
Andere cursisten
kozen ook voor:
|
|
Doelgroep
Iedereen die de kennis over de zakelijke toepassing van sociale media willen vergroten en direct in de praktijk willen brengen.
Doel en opzet van de
opleiding
De laatste ontwikkelingen en toepassingen laten zien.
Via voorbeelden en ervaringen worden de actuele ontwikkelingen op Social Media met u gedeeld.
Voorbereiding en studiebelasting
Geen.
Vooropleiding
Minimaal MBO niveau.
Methode
Wij maken gebruik van de methode Personal Performance Learning (PPL),
die erop gericht is zowel actiegericht te leren als maatwerk te bieden binnen
een opleidingsraamwerk.
Aanpak
De opleiding vindt plaats in een veilige leeromgeving waarbij het
uitwisselen van kennis en ervaring van medecursisten gestimuleerd
wordt.
Studiemateriaal
Ogive gebruikt de meest actuele studiematerialen en middelen, die
perfect zijn afgestemd op de cursus.
De dag
We laten u zien welke sociale media op internet zakelijk gebruikt worden en hoe u daaruit voordeel kunt halen.
Ook gaat u zelf aan de slag met social media en gaat u de eerste contacten leggen.
|
Studieprogramma
In deze boeiende
dag komen de volgende onderwerpen aan de orde:
Overzicht van het Sociale Media Marketing landschap
Ontwikkelingen
Waar staat u met Sociale Media Marketing?
Hoe om te gaan met negatieve publiciteit op het internet?
Bewezen marketing strategieen, benchmarking
Twitter, facebook en andere social media zakelijk gebruiken.
Social media strategie opstellen en uitwerken.
Voorbeelden, analyses en tips
|