Opleiding |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Post HBO
Kwaliteitsmanagement |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
De opleiding PostHBO Kwaliteitsmanagement Zorg en Welzijn is gericht op patienttevredenheid, service, duurzame (keten)relaties, innovatie, efficiënte en effectieve bedrijfsvoering en het invoeren van aangepaste of nieuwe werkwijzen in de zorg en welzijn organisaties.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Iedereen binnen een organisatie die zich op PostHBO niveau gedegen en direct toepasbare kennis wil ontwikkelen. Doel en opzet van de opleiding Deze opleiding PostHBO kwaliteitsmanagement Zorg en Welzijn heeft als doelen:
Om dit te bereiken heeft deze opleiding PostHBO Kwaliteitsmanagement Zorg en Welzijn een overzichtelijk en efficiënt programma. Voorbereiding en studiebelasting Het doornemen van de theorie en het maken van de praktijkopdrachten betekenen een studiebelasting van ca 5 – 7 uur per studiebijeenkomst. Opleidingsniveau De opleiding PostHBO kwaliteitsmanagement Zorg en Welzijnwordt op HBO werk- en denkniveau verzorgd. Aanpak Deze opleiding is zeer actief en praktisch, en volledig afgestemd op de behoeften van de deelnemers. De opleiding vindt plaats in een veilige omgeving waarbij het uitwisselen van kennis en ervaring van medecursisten gestimuleerd wordt. Wij maken gebruik van de methode Personal Performance Learning (PPL), die erop gericht is zowel actiegericht te leren als maatwerk te bieden binnen een opleidingsraamwerk. Hiermee is het mogelijk ook tijdens de opleiding opleiding PostHBO kwaliteitsmanagement Zorg en Welzijn individueel maatwerk te blijven leveren. Studiemateriaal Ogive gebruikt de meest actuele studiematerialen en middelen, die perfect zijn afgestemd op de opleiding. Voor aanvang van de opleiding ontvangt u het volledige studiemateriaal. Opleidingsduur De opleiding PostHBO kwaliteitsmanagement Zorg en Welzijn bestaat uit 8 lesdagen die zijn verdeeld over 6 - 9 maanden doorlooptijd. |
Studieprogramma In deze opleiding komen de volgende boeiende onderwerpen aan bod: Management en Organisatie in zorg- en welzijnsorganisaties
Serviceverlening
Duurzame (keten)relaties
Innovatie in de zorg
Efficiënte en effectieve bedrijfsvoering
Implementatie van nieuwe werkwijzen
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||