|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Basisopleiding Kwaliteitsmanagement Midden- en Kleinbedrijf (MKB) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doelgroep Alle medewerkers in het Midden- en Kleinbedrijf die kwaliteitsmanagement snel willen toepassen. Doel en opzet van de opleiding De Basisopleiding Kwaliteitssmanagement Midden en Kleinbedrijf biedt de meest essentiele kennis en vaardigheden die binnen het kwaliteitsmanagement in het Midden en Kleinbedrijf een rol spelen. Door de zeer praktische invalshoek van deze Basisopleiding Kwaliteitssmanagement Midden en Kleinbedrijf vindt een optimale aansluiting plaats van de theorie op de dagelijkse praktijk. Tijdens de Basisopleiding Kwaliteitssmanagement Midden en Kleinbedrijf maak je een aantal opdrachten, waarmee je zelf actief aan de slag gaat. Voorbereiding en studiebelasting Het doornemen van de theorie en het maken van de praktijkopdrachten tijdens de Basisopleiding Kwaliteitssmanagement Midden en Kleinbedrijf betekenen een studiebelasting van ca 3 – 5 uur per studiebijeenkomst. Opleidingsniveau De Basisopleiding Kwaliteitssmanagement Midden en Kleinbedrijf wordt verzorgd op MBO+ werk en denkniveau. Deze Basisopleiding Kwaliteitssmanagement Midden en Kleinbedrijf is zeer actief en praktisch, en volledig afgestemd op de behoeften van kwaliteitsfunctionarissen en -managers. Studiemateriaal Ogive gebruikt voor deze Basisopleiding Kwaliteitssmanagement Midden en Kleinbedrijf de meest actuele studiematerialen en middelen, die perfect zijn afgestemd op de opleiding. Methode Wij maken binnen deze Basisopleiding Kwaliteitssmanagement Midden en Kleinbedrijf gebruik
van de methode Personal Performance Learning (PPL), die erop gericht is zowel actiegericht te
leren als maatwerk te bieden binnen een opleidingsraamwerk. |
Studieprogramma In deze boeiende Basisopleiding Kwaliteitssmanagement Midden en Kleinbedrijf komen de volgende onderwerpen aan de orde: Positiebepaling kwaliteitszorg
Kwaliteitsmodellen
Het kwaliteitssysteem en -handboek
Meten en sturen van organisatiekwaliteit
Interne en externe audits
Communicatieve vaardigheden
Adviesvaardigheden
Rapportagevaardigheden
Presentatievaardigheden
Praktijk en oefeningen
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||